Hier vind je alle informatie over de actie Help de Horeca.

Deze actie komt tot stand met medewerking van Gifty.

Persoonlijk bericht op de bon.

Tijdens het bestellen kun je kiezen om een persoonlijk bericht op de bon te laten drukken. De kosten hiervoor zijn 0,95 euro en zijn voor jouw rekening.

Kun je zelf het standaardbedrag van de cadeaubon aanpassen?

Ja, dat kan. Je kiest bij aankoop zelf het bedrag van de cadeaubon.

Hoe ontvang je de cadeaukaart?

Tijdens het bestellen kun je de gewenste verzending kiezen. Direct per e-mail of gedrukt op de deurmat. Voor de echte uitpakkers zijn er 6 verschillende cadeauverpakkingen beschikbaar.

Hoe is de kwaliteit van de papieren cadeaukaart?

Jouw cadeaukaart is stevig, opvallend en niet voor niets gedrukt op a5-formaat.

Hoe lang is de cadeaukaart geldig?

Geen flauwekul, de cadeaukaart is natuurlijk onbeperkt geldig.

Kan de cadeaukaart ook gedeeltelijk verzilverd worden?

Ja, dat kan. Bij het inleveren van de cadeaukaart kan je aangeven dat er een restantbedrag op de cadeaukaart blijft staan.

Ik heb een digitale cadeaubon besteld, maar niet ontvangen.

Controleer je spam-map in je e-mail programma. Zit de mail met digitale cadeaubon daar ook niet in? Mail dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. van welke zaak je een bon hebt besteld, dag en tijdstip van de bestelling, voor welk bedrag en vanaf welk e-mailadres je de bestelling hebt gedaan. Ook dien je ter verificatie een screenshot/image van de betaling bij te voegen. Wanneer Gifty de bestelling heeft geverifieerd, zullen ze de bon binnen 24 uur alsnog naar je toe mailen.

Ik heb een cadeaubon per post besteld, maar niet ontvangen.

In verband met de Corona situatie kan de postbezorging langer duren dan gebruikelijk. Controleer het postadres in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. Wanneer het adres klopt en je 4 werkdagen na je bestelling nog niets hebt ontvangen, reageer dan op de bevestigingsmail om aan te geven dat je de bon niet hebt ontvangen. Gifty maakt dan de code op de door jouw bestelde cadeaubon ongeldig zodat deze niet meer gebruikt kan worden en sturen zij je een nieuwe bon per post.

Ik heb een cadeaubon ontvangen, maar er staat geen inleveradres op.

Reageer dan op de bevestigingsmail die je hebt ontvangen van Gifty met het referentienummer. Zij zullen je dan een nieuwe bon, inclusief inleveradres mailen. Deze heeft dezelfde code als de bon die je al hebt ontvangen en kan slechts 1x gebruikt worden.

Ik heb een cadeaubon besteld, maar wil deze annuleren.

Gekochte cadeaubonnen kunnen niet worden geannuleerd.